Thursday, January 27, 2011

De aici din America stirile asa cum le vad eu

Dupa cum probabil ati observat de obicei nu vorbesc prea multa politica si nu voi schimba asta. Vederile politice cred ca cel mai bine este sa fie clarificate la urna de vot pentru ca acolo conteaza cu adevarat. In America sau cel putin partea Americii cu care sunt cel mai familiar lumea nu discuta politica la munca si rareori prin restaurante. Discutiile politice pot deveni foarte aprinse si de aia exista un fel de lege nescrisa de a nu discuta politica, religie si sex la munca.
Deci ca stiri in general pot spune ca gigantul american se misca inainte, nu la aceeasi viteza la care se misca acuma 20 de ani, dar tot se misca. Economia creste incet dar sigur, piata muncii inca este nesigura pentru ca nimeni nu stie ce se poate intimpla in viitor. Oamenii cu care am vorbit in cele doua state pe care le frecventez mai des - Washington state si California par linistiti, isi vad in continuare de munca si viata, discuta de schimbari dar concret nu prea este nici o schimbare vizibila.
Televiziunea este la fel de populata de tot felul de showuri ca si pana acuma, lumea asteapta duminica cu Superbowlul, Australian open este privit si discutat dar nu asa de mult ca in Romania. Oscarurile se apropie si ele cu multe filme pe care nu le-am vazut, dar cred ca din ce am avut ocazia sa vizionez The Fighter o sa primeasca unul sau doua Oscaruri pentru ca deja a luat ceva Golden Globes si de obicei Golden Globes sunt considerate ca un barometru pentru Oscaruri.
Eu am luat zilele trecute o amenda pentru ca am facut un California stop la semafor (adica nu m-am oprit complet la semaforul rosu inainte sa ma intorc la dreapta), mi se pare ca am mai scris de asta, dar ma racaie indeajuns ca sa mai scriu o data :)
Cam atata pentru moment.

No comments:

Post a Comment